Név/kategória:
Energizáló csapatépítő program
Tervezett programidő: 1 nap
Maximális csoportlétszám: 1000 fő
A program célja:
- együtt lenni,
- kikapcsolódni,
- feltöltődni,
- kipihenni a hétköznapok fáradalmait
Kiknek ajánljuk:
Olyan csoportoknak, akik
- kellemes hangulatban, szórakoztató körülmények között szeretnék kipihenni a hétköznapok fáradalmait,
- közös élményre, feltöltődésre, könnyed kikapcsolódásra vágynak
- fizikailag nem megerőltető gyakorlatok és élményelemek megtapasztalásával szeretnének energizálódni
Ebben a versenyben nagyon sokféle kihívás során mérkőznek meg a csapatok, hogy magukénak mondhassák a kupát. Az első blokk erdőben zajlanak, a másodiké vízhez kötődik. Elképzelhető, hogy a verseny helyszínei között kerékpárral közlekednek a csapatok.
Lehetséges gyakorlatok az első blokkba:
A csapatok különböző helyszíneken, rotációs rendszerben oldják meg a feladatokat.
- Átkelés a kuloáron: A kitörő vulkán oldalán rekedt csapat útját mély hasadék állja, szerencsére rendelkeznek némi hegymászó felszereléssel és jóval több leleménnyel. Szükségük is van ezekre, ha át szeretnének kelni hevenyészett kötélhídjukon, mielőtt a tűzfolyam eléri őket…
- Sziklamászás: Több útvonalon, egymást segítve juthatnak fel a szirtre a csapattagok. A feladat sikerét messze nem a fizikum dönti el.
- Rövid gyakorlatok: Ennél az állomásnál a résztvevők kisebb ügyességi gyakorlatokat hajtanak végre.
- Barlang mélyén: Van a csapatnak barlangi térképe, a megtalálandó pontok jegyzékével, de csak egy. Együtt vágnak neki a kutatásnak a rendelkezésre álló rövid időben, vagy lesznek olyanok, akik térkép nélkül indulnak el?
- Íjászat – Biztos nem veszett ki a visszacsapó íj kezelésének képessége a régi lovasok távoli leszármazottaiból. Az éles szemen túl taktikai érzékre is szükség van a célpontok megválasztásához.
- Katapult csata – Itt szemtől szemben mérkőznek a csapatok. A szomszédvárak tüzérei minél nagyobb lyukakat igyekeznek ütni egymás „sziklaszilárd” bástyáiban.
Ebéd
A bográcsgulyás stílszerű étel ebben a programban.
Második Blokk:
- Hajózási verseny: A csapatok egy vízi versenyen vesznek részt. Ennek első fordulójában a rendelkezésre álló erőforrásból (virtuális pénz), a lehető legolcsóbban kell kihozniuk egy hajót. Megvásárolják a szükséges felszereléseket, és elkészítik a hajót. A következő fordulóban ezzel a hajóval fognak vízre szállni, és versenyezni a többi csapat egységével. Így azért a takarékoskodással is takarékoskodni kell…
A Trophy úgy építkezik, hogy az utolsó pillanatig változhat a végső sorrend.