Mirror vezetői tréning

Az a tréneri tapasztalatunk, hogy ma már mindenki részt vett számos tréningen. Ennek megfelelően komoly tárgyi tudásuk van a legkülönbözőbb softskill témakörökben. Sajnos ez korántsem garancia arra, hogy a mindennapi helyzetekben alkalmazzák is ezt. 

Az alkalmazásra, a lexikai tudás internalizálására ad kiváló keretet és lehetőséget a Mirror tréning; elsősorban vezetői kompetenciákban. Az alapkoncepció szerint rengeteg outdoor feladat – játék során a résztvevők mindegyike számos alkalommal kerül vezetői helyzetbe, „élesben” kell megbirkózniuk vezetői kihívásokkal, és ezzel kapcsolatban visszajelzést kapnak a társaiktól és a trénertől, a cég vezetői kompetenciái mentén. 

A tréning nagyon intenzív – éjszakai feladatok is lehetnek. 

A feladatoknak mindig van tétje – nekik kell megkeresni a vacsorához szükséges anyagokat, eszközöket (a vacsorafőzés is egy projekt, amelynek ugyancsak van vezetője).

A gyakorlatok komplexitása nő a tréning során.

Tervezett képzési idő: 2-3 nap

A képzés módszere: csoportos oktatás

A képzés maximális csoportlétszáma: 12 fő/csoport

Megszerzendő kompetenciák:

Vezetői kompetenciák gyakorlati alkalmazása

Feedback kultúra megteremtése, fenntartása 

A tréning célja:

  • a vezetői ismeretek tudássá, készséggé alakítása
  • az önismeret mélyítése
  • a céges vezetői kompetenciák megismerése, ezekben való fejlődés
  • a feedback kultúra kialakítása, gyakorlása
  • a vezetői tudatosság mélyítése

Alkalmazott módszerek:

Oktatói input: rövid elméleti bevezetés egy témakör tárgyalásához, illetve az adott blokk végén a lezáráshoz, a tapasztalatok összegyűjtéséhez.

Vezetői játékok, helyzetgyakorlatok: a témához kapcsolódó játékok, amelyek egy szempont alapján szimulálnak helyzeteket úgy, hogy, mindig vannak vezetők, akik visszajelzést kapnak egymástól és munkatársaiktól. 

Kiscsoportos munka: egyes témák mélyebb elemzése céljából a résztvevőket még jobban bevonó kiscsoportos módon dolgozunk. Itt mindenkinek nagyobb lehetősége van a részvételre, mint a nagyobb létszámú közösségben, és ezáltal a tanulságok is személyesebbek.

Plenáris megbeszélések: a teljes csoport részvételével egy-egy téma, jelenség feldolgozása – ilyen például a napi program értékelése, amely során a csoportműködés törvényszerűségeit saját élmény szintjén lehet megtapasztalni és feldolgozni.