Frontvonalban – értékesítő tréning

Rásózhatod-e? Biztosan. Rásózhatod-e büntetlenül? Biztosan nem. Mi a titka a mindenki megelégedésére szolgáló sikeres értékesítésnek? Ebben mélyül el tréningünk.

Tervezett képzési idő: 2-3 nap

A képzés módszere: csoportos oktatás

A képzés maximális csoportlétszáma: 12 fő/csoport

Megszerzendő kompetenciák:

Valós vevői igényfelismerés

Kifogáskezelés

ÉRTÉKESÍTÉS

A képzés célja:

  • A valós vevői igények felismerése
  • Vevőtípusok beazonosítása
  • Értékesítési stratégiák elsajátítása, alkalmazása
  • Kifogások kezelése, konfliktusok feloldása
  • Hosszú távú gyümölcsöző értékesítési kapcsolatok kialakítása

Alkalmazott módszerek:

Oktatói input: rövid elméleti bevezetés egy témakör tárgyalásához, illetve az adott blokk végén a lezáráshoz, a tapasztalatok összegyűjtéséhez.

Valós esetfeldolgozások: élő  sikeres és kevésbé sikeres értékesítési helyzetek elemzése, megoldása akár szerepjátékokkal.

Helyzetgyakorlatok: a tárgyalt témához kapcsolódó játékok, amelyek egy szempont alapján szimulálnak helyzeteket (pl. vevő típusok felismerése, testre szabott értékesítés, stb.), és a résztvevők ennek alapján elemezhetik a hatásos, illetve gátló viselkedéseket.

Szerepjátékok: a résztvevők által, a mindennapos gyakorlatukból hozott példák eljátszása és közös elemzése. A helyzetgyakorlatokról és a szerepjátékokról videofelvétel is készülhet, amelynek visszanézésével elmélyíthető az elemzés, hatékonyabbá válik a személyes visszajelzés

Kiscsoportos munka: egyes témák mélyebb elemzése céljából a résztvevőket még jobban bevonó kiscsoportos módon dolgozunk. Itt mindenkinek nagyobb lehetősége van a részvételre, mint a nagyobb létszámú közösségben, és ezáltal a tanulságok is személyesebbek.

Oktató filmek: a képzés témájához kapcsolódó tematikus film, amely bemutatja a lehetséges megoldásokat, illetve felhívja a figyelmet a tipikus buktatókra. 

Plenáris megbeszélések: a teljes csoport részvételével egy-egy téma, jelenség feldolgozása – ilyen például a napi program értékelése, amely során a csoportműködés törvényszerűségeit saját élmény szintjén lehet megtapasztalni és feldolgozni.