Időutazás I.

Kőkorszaki Szakik

Név/kategória:

oudtoor csapatépítés can do fókusszal, extrém elemekkel

Tervezett programidő: 1-2 nap

Maximális csoportlétszám: 2000 fő

A program célja:

  • élmény,
  • kikapcsolódás,
  • “adrenalin löket”,
  • újjal, kihívással találkozni,
  • közös élmény,
  • kellemes kifáradás
  • saját határok megtapasztalása

Kiknek ajánljuk:

Olyan csoportoknak, akik

  • szeretik a kihívásokat,
  • élményekkel gazdagon szeretnének kikapcsolódni,
  • szeretik feszegetni saját határaikat
  • mély, közös élményekre vágynak,
  • izgalomra, kalandra, különleges élményre vágynak,
  • kedvelik az olyan feladatokat, ahol az ügyességé és a bátorságé a főszerep
  • kihívást jelentő, mégis biztonságos körülmények között szeretnék túllépni saját testi és/vagy lelki határaikat

Még észbe sem kap a csapat, és máris húszezer évet zuhan az időkútban.

Vajon ők voltak/lesznek a kerék feltalálói? Meg tudnak-e birkózni az óriás gyapjas Mamusszal? Mernek-e fogpiszkálót pattintani az alvó kardfogú tigris agyarából?

Ha elég éles a kőbaltájuk és tudnak tüzet csiholni száraz dínó ürülékkel, semmi baj nem érheti őket.

A csapat nem mindennapi kihívás előtt áll. Olyan világba csöppentek, ahol még a legegyszerűbb szűr is divatot teremt, nem beszélve a korabeli járgányokról.

A program fő kérdése: Miként boldogul a nagy család a barlangi medve korában?